onsdag, april 27, 2005

Spännande post och ett tungt huvud!

Just nu är mitt huvud helt färdigt! Orkar knappt tänka! Skönt...

Idag fick jag min tredje bröllopsinbjudan inför sommaren, här ligger vännerna i!
Hoppas jag kan åka på detta bara, var lite dumt datum, men ska försöka ordna det!

Dessutom fick jag mina efterlängtade bilder från bland annat påsk, fina bilder!

Praktiken var dryg idag, var trött hela dagen och längtade mest hem! Hade Hiff-möte efteråt också, det var faktiskt riktigt roligt! Länge sedan vi skrattade så mycket på ett möte!

Just nu håller jag på att tvätta kläder och snart börjar fotbollen på tv! Fullt schema!
Imorgon ska min fadder på begravning då blir det vikariat och då blir det pengar! Härligt!

Dagens svenska ord:
tölp = gammalt uttryck för typ idiot! Din tölp!

Dagens sång:
Mein Herr - Liza Minelli

Dagens tips från coachen:
Ta mycket kort! Alltid kul att ha!

Ha det gött!

Inga kommentarer: