tisdag, april 19, 2005

Jag - en hjälte?

Igår såg jag på King Arthur. Tyckte den var väldigt bra, jag är lite svag för sådana filmer, typ Gladiator, Braveheart och nu då King Arthur. Funderade lite på hur jag skulle varit om jag levt på den tiden. En hjälte? Antagligen hade jag varit han som gömde sig i trädet när striden började! :)

Ikväll har jag planerat semesterresa till Norge! Det blir grejer! Kanske inte behöver bli så dyrt heller, har hittat ett billigt alternativ! Måste verkligen säga att jag verkligen ser fram emot den resan. Ska träffa folk som jag inte sett på ett par år! Kan bara bli trevligt!

Annars har jag klippt mig idag, måste förnya sig lite! Satsar på en klassisk pop look! :)

Dagens svenska ord:
Utmaning = utfodring

Dagens sång:
Good old stonecake - The Wallstones Mycket bra sång! Lyssna!

Dagens tips från coachen:
Skaffa en "klassisk pop look"!!

2 kommentarer:

Anette sa...

Jeg likte ikke King Arthur. Virket som den var laget i all hast, og den dama hylte for mye.
Hva er det billige alternativet? Skal du sykle?
Og har du klippet bort panneluggspissen din????Nei!!!!!!!!!!!!

Martin sa...

Lavprisexpressen! Oslo-Bergen 49 kr! Billigt och bra!

Och ja luggspetsen är bara ett minne nu! :)