torsdag, april 21, 2005

Två veckor kvar...

Två veckor sedan har jag haft mina tio veckors praktik! Det känns som jag ser fram emot att inte behöva åka dit tre dagar i veckan! :) Dagen har varit helt ok! Inget spännande har hänt!
Efter jag kom hem har jag skrivit min reflektion till i morgon! Kvaliteten var densamma som mitt humör, dåligt! Inte bra att spara skolsaker till sista kvällen!

Ikväll blir det soffan (som vanligt) Det har förresten kommit lite snö här idag! Snacka om negativt!

Dagens svenska ord:
Kompis = vän, kan även vara kvinnlig vän. SÅ när jag säger att två kompisar ska gifta sig så är det på det gamla vanliga sättet!

Dagens sång:
X Ray Eyes - Randy

Dagens tips från coachen:
Ta en låååång dusch och sjung gamla Roxette sånger! En given succé både för humöret och för dina grannar! Speciellt rekommenderas The Big L!!

Ha det gött!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det er det beste tipset du noen gang har kommet med! Ingenting får opp humøret som en god Roxettesang! Må forresten påpeke at dagens ord er lik gårsdagens ord.. Men repetisjon er viktig for at læring skal finne sted, er det ikke det dem sier?!:)
-Ingunn

Martin sa...

Det är likt, men inte samma!