måndag, april 25, 2005

Jag kapitulerar!

Det tar emot att säga detta men Norge har en riktigt bra sång till Eurovision Song Contest. Med ett lite bättre stick hade den varit helt fantastisk. Hur det går i Kiev vet jag inte, den blir bättre varje gång man hör den och det brukar inte vara effektivt i dessa sammanhang. Vi får se!

I dag fick jag CSN-pengar!
Idag var jag och storshoppade! En tröja, en cool t-shirt och ett skärp. Måste ju se lite attraktiv (mer än vanligt alltså) ut nu när värmen kommer.

I morgon börjar ännu en vecka på fadderskolan, bara två veckor kvar. Det känns tungt att veta att man ska dit i morgon! Men jag ser ljuset i tunneln i alla fall.

Dagens svenska ord:
Ni = Dere, eller i stället för du till äldre personer

Dagens sång:
Vad tror ni? In my dreams- Wig Wam

Dagens tips från coachen:
Köp en hatt!

Ha det gött!

Inga kommentarer: