lördag, april 16, 2005

Nattliga samtal!

Inatt ringdemin telefon klockan halv ett! Inte min mobil utan min vanliga telefon! Jag låg och sov och fattade inte vad det var som lät förren det var för sent, hann aldrig svara! Dolt nummer stog det på presentatören. Vem sjutton ringer klockan halv ett? Ingen som har hört av sig i dag heller så det kan väl inte ha varit väldigt viktigt!

Spelade innebandy igår, första gången sedan januari eller något sånt, kan säga att min bak ångrar det idag! Ganska stelt om man säger så! Men då vet man att man lever! Vi kollade på film senare på kvällen, jag var helt slut efter innebandyn och var nog ett inte allt för muntert sällskap! :)

Ikväll blir det matlagning och Mystic River i dvdn! Kan bli en bra kväll!

Dagens svenska ord:
Shit pommes frittes! = används för att visa att man är överraskad! Bra uttryck!

Dagens sång:
You Were There - Avalon

Dagens tips från coachen:
Glöm inte stretcha efter ni har tränat!

Ha det gött!

Inga kommentarer: