onsdag, april 20, 2005

Ännu en dag!

Onsdagar är alltid sega dagar! Lång dag i Borlänge och direkt efter de har vi Hiff-möte! Nu är jag hemma i alla fall och det är väldigt skönt, tänker inte öppna läxboken ikväll, trots att jag ahde behövt det! Hoppas jag är pigg i morgon kväll för det är då jag måste göra allt inför fredagens skola!

I morse lyckades jag glömma min matlåda hemma, detta var inte bara negativt. Jag fick äta vitlöksmarinerad fläskfilé med potatisgratäng som jag köpte på Tempo och jag kan ta den glömda lådan i morgon i stället! Skönt att slippa laga mat ikväll!

På fredag ska v i börja med vår fantastiska studiecirkel!
Ämne: Föreningsutveckling
Tid: 18.00
Plats: Hemma hos mig.
Ledare: Jag.
Låter det seriöst? :) Nja...

Dagens svenska ord:
kamrat = vän, kan även vara en kvinnlig vän! Så när jag säger att två kamrater ska gifta sig så är det på det gamla vanliga sättet! :)

Dagens sång:
Don't marry her- Beautiful South

Dagens tips från coachen:
Glöm matlådan någon gång då och då, kanleda till oanade smakupplevelser!

Ha det gött!

Inga kommentarer: