fredag, december 16, 2005

Då var det gjort!

Sista tentan avklarad, förhoppningsvis klarad, gjord är den i alla fall! Kändes ok, men det säger ju inte så mycket, får leva på hoppet fram till resultatet kommer!

Igår kväll gick Wedding Singer på tv! Jag måste säga att Drew Barrymore är exeptionellt söt i den filmen, jag har gått runt med ett leende hela dagen...kanske är kär...hmm

Inatt lyssnade jag på Guns 'n Roses mellan 03 till 07, det var inte speciellt givande, men det verkade mina kära grannar tycka... Bra uppladdning inför en tenta!

Idag var det en tant som frågade mig om jag var lång! Jag svarade att det kanske inte var det som de flesta förknippade mig med, men att jag egentligen var ganska lång! Då fick jag hjälpa tanten att ta ner en burk tippex! Det var en trevlig stund! :)

Håller på att tvätta för fullt! Ska strax förflytta mina kära mjuka ägodelar från maskinerna till tork-attiraljerna! (alltid velat använda orden attiraljer)

Ikväll går Rhapsody in Rock på tv! Perfekt, det är bra underhållning!

Dagens topp 3:
De tre bästa Drew Barrymore filmerna

1) The Wedding Singer
2) E.T
3) Charlies Angels 1 & 2

Ha det gött!

2 kommentarer:

Martin sa...

Glöm inte att kolla in min andra sida, samma adress fast utan 81 i! Översatt till mitt andra språk!
Ett litet tips är att inte ge upp direkt utan att riktigt försöka, ganska intressanta berättelser där!

Anette sa...

hehe. Den har jeg vært inne på mange ganger når jeg ikke helt har huska adressa til sida di :)