måndag, december 12, 2005

Måndag måndag!

Man säger ju att har man otur i spel har man tur i kärlek, och tvärtom
Igår vann jag på en tialott, på Europatipset och på Lången... hur ska man tolka det?

En högskola är en lustig plats, förvirrade lärare, påverkade studenter, konstiga kösystem och farliga flaggor...har varit en konstig dag!

I morgon har vi hemtenta, får tentan klockan halv tio och ska lämna in den klockan fem, blir en hård dag...jag som ska skriva på min kulturuppgift också! Får väl se hur det blir med den dagen!

Idag är det en vecka till jag åker hem! Orkar inte ens tänka på allt som ska vara gjort innan dess!

Idag fick jag en falukorv i posten!

Dagens topp 3:
Saker som är gott på leverpastejsmörgåsar

1) gurka
2) stekt bacon
3) gurka och stekt bacon

Ha det!

4 kommentarer:

Anonym sa...

är leverpastejsmörgosar din enda kost?
Jag har ett tips på vad man kan ha på leverpastejsmörgosar - rödbetssallad. Suppergott! prova. ha de, kram!

Martin sa...

blir en hel del leverpastej, det ska jag väl erkänna...rödbetssallad ska jag nog prova i jul! Bra tips! Tack!

Anonym sa...

Har du kollat så att leverpastejen är fiskfri? Har förstått att det är viktigt.

Marthe-Pjokk sa...

Hm.. Jeg vil også ha falukorv i posten, får bare dumme regninger og sånn jeg.. :p