torsdag, december 15, 2005

The Day Before D-Day

I morgon är det dags! Årets sista och största tenta! Känns som jag har lite kontroll, ska nog kunna komma över G-gränsen!

Är nästan färdig med kulturarbetet, känns bra, ska bara fila lite på diskussionen så och kolla upp alla formalia (som de är väldigt noga med på min kurs)

Fråga Martin verkar ju ha gått hyfsat hem i stugorna! En del frågor har kommit in och en del svar har givits ut! Bara fortsätt fråga! (gärna inte om ordklasser)

Idag skulle jag köpa ett stort vitt kuvert i postkassan på hemköp, de hade bara lyxvarianter för 40 kr! Kändes en aning onädigt så nu måste jag ner på stan i morgon förmiddag!

I helgen ska det packas och planeras. Har inte koll på nåt jag ska ha med hem över jul känns det som. Får glömma vad som helst utan julklapparna egentligen! Så det ska nog gå bra!

Dagens topp 3:
Best of Timbuktu

1) Alla vill till himmelen men få vill ju dö
2) Trilla ner
3) Dynamit - mest för att Peps är med!

ha det gött!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det börjar ju bli standard att jag har kommentarer på dina inlägg, så jag lär väl fortsätta med det. Idag var jag på Kuppen och handlade... jag hade så många påsar att jag kunde gjort en Julia Roberts "Big mistake, big... Huge!" haha. den är bäst. Det var kul med shopping iallafall. Ha det gottast! när skulle du åka föresten?

Martin sa...

Tror inte jag vet riktigt vad Julia Roberts har gjort...du får nog upplysa mig nån gång! Jag sticker på måndag morgon! Ska bli skönt..faktist! :)

Anonym sa...

Men då har du missat något. Det är ju i Pretty Woman. Hon får först ingen hjälp av damerna i klädbutikerna. Sen får hon Richard Gere's kort och så, och shoppar loss ordentligt... och går in till butiken där dom var otrevliga mot henne, och säger att de gjort ett stort misstag och skakar på alla sina fina påsar! hur bra som helst!