söndag, december 18, 2005

Juldikt


I morgon jag kosan hemmåt styr,
tänk vad tiden flyr,
uppdateringar på denna blogg kommer nu inte så ofta,
för nu ska jag hem till Småland och softa,
men då och då kommer några rader,
missa inte det för då får ni spader,
drick massa must ät julmat,
men inte för mycket så ni inte kan gå ner i spagat,
Ha det fint och mys på,
julen blir så mycket bättre då!

Dagens topp 3:
Vad som måste finnas på julbordet

1) Skinka
2) Kalvsylta
3) Leverpastej (vad trodde ni?)

Mr Zorro önskar god jul! Over and Out!

5 kommentarer:

Marthe-Pjokk sa...

God juuuuul:) Ha det fint i Småland... :)

Marthe-Pjokk sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...

Jod Gul och TAX för fint julkort! Det var tydlig julkänsla över det. Toppen! Kram kram

Anette sa...

For et fantastisk bilde! Nå kom jeg i julestemning :) God jul!

Anonym sa...

Hej du! Mitt liv är rätt tråkigt nu när inte den här sidan uppdateras. Ögeoninflammation har jag fått på ett öga också. säkert därför. Hehe. Haft en trevlig jul??? det har jag. fast lite för lite julstämning men det gör inte så mycket. ha de göttast!