torsdag, december 29, 2005

Insnöad!

Nu skulle jag egentligen varit nästan hemma i Småland, i stället sitter jag hemma i Falun! Eftersom det härjar oväder övernattar vi på väg hem från Sälen i stället för att ligga och krypa i 30 km/h hela vägen, hoppas det blir bättre i morgon bara!

Sälendagarna har varit sköna..har åkt slalom, slappat och varit på skotersafari!
Nu laddar jag inför nyår! Det blir nog inte spreciellt mycket folk på festen, men det blir nog trevligt ändå!

Jul har passerat med en väldig fart, hann nästan inte med själv, blev mycket stress med att att åka till sälen på juldagen! packning, utrustningskoll, julmat... blev lite pyssel för att hinna med allt!

Är grymt seg nu! Kommer en mer utförlig redogörelse efter nyår!

Dagens topp 3:
Tre anledningar till att gilla nyår

1) Träffa vänner
2) Fyrverkerier
3) Leverpastej

Ha det gött!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hallå i stugan! vad händer i ditt liv då? nyår med bönder alltså. det kan man ju undra varför, men det lät trevligt! idag har jag vatt ute på Aspan å gått till en ö och eldat banan i folie! det var en toppen-höjdare kan jag säga. nu ska jag bada badkar och läsa bok och sen ska jag se narnia! jag bloggar lite här för mig själv jag... hörs å ses! du har inte glömt lunchgympan den .... 19 jan var det va? hej!

Marit sa...

Nå synes jeg du har vært innesnødd lenge!