måndag, maj 30, 2005

Då var Pedagogik B avklarad!

Idag har jag haft utvecklingssamtal med min lärare! Vi skulle ha 40 minuters samtal! Det blev 20 om skolan och 20 om helt andra saker, som sommaren, syn på alkohol och annat spännande! :)

Hur som helst så blev jag godkänd i kursen och behöver inte kompletera något, förutom fördjupningsarbetet som ska omarbetas i morgon, men det är jag ju inte själv om.

Så nu har jag sommarlov nästan, ska bara på en första hjälpen kurs på onsdag, sen så! Härligt!

Firade genom att frossa lite på bokhandeln nere på stan. 4 pocket, en svensk och tre på engelska. Man måste ju börja träna lite inför hösten.

Sprang en runda i ösregnet, ganska skönt att springa när det regnar faktiskt. Men benen kände nog av alla uppförsbackar vi cyklade i lördags!

Dagens svenska ord:
Ursäkta mig! = Excuse me! (kunde inte stava på norska)

Dagens sång:
I Am A Man Of Constant Sorrow - The Soggy Bottom Boys

Dagens tips från coachen:
Likna en kändis!

Ha det gött!

1 kommentar:

Anette sa...

Unnskyld meg!