lördag, maj 14, 2005

Det kommer gå bra för mig!

Jag har hört talas om kinesiska lyckokakor, men att det står lyckönskningar på baksidan av en ettikett på en cider-flaska, det var något nytt! Fick igår veta att det kommer gå bra för mig! :)

Innehållsrik ettiket! Glad blir man ju i alla fall!
Idag skulle jag ner på stan och köpa studentpresent till min syster. Jag köpte ett par skor, solglasögon, kalsonger och ett armband. Till mig!
Blir aldrig helt som man tänkt sig!

Har faktiskt putsat fönsterna idag, ganska stolt över mig själv, även om resultatet visar på att en aning mer övning behövs, blev mycket bättre ön förra gången i alla fall!

Ikväll spelar Sverige VM-semi mot Tjeckien i hockey, får se om jag tittar, intresset kan väl knappast sägas vara på topp. Men kanske...

Dagens svenska ord:
glasögon = briller

Dagens sång:
Highland - One more time

Dagens tips från coachen:
Använd hatt! En hatt är som en som skolkar från skolan. Den går alltid hem! (den var dålig)

Ha det gött!

Inga kommentarer: