lördag, maj 14, 2005

Fredagen den 13:e!

Har aldrig trott på allt skrock om fredagen den 13:e, men idag har jag börjat tvivla lite.
Min chef hörde av sig och sa att det i alla fall blir inget jobb i sommar.. kul!
Har suttit i telefonkö halva eftermiddagen för att boka om en biljett...kul!
Återigen har det blivit diskussion om var pengarna i Hiff finns.....kul!

Hur om helst så har jag lyckats få tre veckors jobb på pappas jobb! Bättre än ingenting i alla fall!

Ikväll har jag varit på födelsedagsfest hos en kompis, det var trevligt! Drack jordgubb/lime cider! Spännande kombination! :)

Nu är jag trött som svin och inom fem minuter ligger jag i sängen!

Dagens svenska ord:
groda = frosk

Dagens sång:
The Luckiest - Markus Landgren

Dagens tips från coachen:
Ta en sovmorgon! De ska jag i morgon (läs lördag)

Ha det gött!

Inga kommentarer: