söndag, maj 01, 2005

Vilken spelkväll!

Det var länge sedan jag hade så kul när jag spelade spel som jag ahde igår kväll! Över fem timmar höll vi på och spelade många olika spel. Fantastisk stämning, god mat och massa godis. Blir inte bättre!

Är faktiskt inte speciellt stel i kroppen efter turneringen igår, förstår inte det helt. Men det är bara att tacka och ta emot.

Det fanns planer på att jag skulle till Alingsås i slutet av maj med några kompisar, men det fanns inte plats i bilen så det blir inte av för min del. Skittråkigt, hade varit grymt kul. Men inget man kan göra något åt.

Nu ska jag börja skriva kommentarer i mitt fotoalbum, kommer nog ta en stund. Tur att man är ledig.

I morgon blir det fadderskolan, sista veckan. Känns bra att slutet närmar sig även om det är roligt också.

Dagens svenska ord:
invånare = inbyggere

Dagens sång:
Livboj - Vocal Six

Dagens tips från coachen:
Spela spel!

Ha det gött!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Urinvånare?:)

Anonym sa...

Hallå ja. Då har man hittat var man kommenterar då ja... Själv har jag pluggat hela helgen, har ett praktikfall (kejs) som ska in på onsdag. Vilken Valborg! Men igår hann jag faktiskt också med en spelkväll. Settlers blev det, din favorit...?

/Marcus

Martin sa...

Lite Settlers är väl aldrig fel! Huvudsaken är att det finns salta pinnar!