onsdag, maj 25, 2005

Sportig dag!

Idag har jag provat på frisbeegolf! Jag kan nog knappast beskrivas som en supertalang, det gick inget vidare! Men det var ganska kul och att komma ut i naturen är ju aldrig fel! Dagens höjdpunkt måste ha varit när vi såg två nyckelpigor som parade sig!

Har köpt nya jeans idag! De var tighta men försäljaren lovade att det skulle bli större när man använde dem och att de inte skulle krympa i tvätten. Har han fel kommer jag nog knappt i dem, och om jag skulle komma i dem skulle jag nog se ut som Tom Jones anno 1987 ungefär! Eller kanske inte jag, men tightheten på byxorna i alla fall.

Har spelat lite fotboll oxå, vi var bara 5 så det blev inte så mycket spel, men fotboll är alltid fotboll.
Ikväll blir det Champions League final på tv med glass och chips. Blir inte bättre!

Dagens svenska ord:
nyckelpiga = marihöne

Dagens sång:
IQ - Magnus Uggla

Dagens tips från coachen:
Håll tummarna för vår redovisning i morgon!

Ha det gött!

Inga kommentarer: