söndag, maj 22, 2005

Jag är lycklig!

Idag har jag spelat fotboll utomhus! På en plan som iofs liknade en grusplan med inslag med gräs... men va kul det var! Underbart! Det krävs inte för att jag ska ha det bra! En boll och några att spela med, sen så!

Skulle jogga idag också! Efter 500 meter besämde vi helt demokratiskt att vi skulle gå istället! Blev en riktigt skön promenad i alla fall. Skönt att vakna till lite efter gårdagens ESC, vet inte vad jag tycker egentligen. Grekland var väl bra men jag tycker nog Kroatien var coolast! Och Schweiz då förstås!

Imorgon blir det skola igen för första gången påen vecka, får nog lägga mig tidigt för att klara omställningen! :)

Dagens svenska ord:
Joxa med trasan = spela fotboll

Dagens sång:
Always On My Mind - Peter Jöback - Givetvis fanns denna geniala sång också med smörkungen själv! Härligt!

Dagens tips från coachen:
Ut och joxa med trasan! Expert eller blåbär spelar ingen roll! Bara kör!

Ha det gött!

Inga kommentarer: