tisdag, maj 10, 2005

En bra dag!

Idag har det varit bra väder, vi har kommit igång bra med vår uppsats, har spelat kubb och ätit god mat ikväll! Så det är nog en bra dag helt enkelt. Just nu spelar HBK borta mot Sundsvall så om det fortfarande är en bra dag om någon timme kan jag inte svara på just nu!

Fick lite panik idag när min lärare kom fram i skolan och frågade om jag inte vill jobba litemer med min kursportfölj! Men hon hade inte ens tittat i den och bara undrade varför jag lämnat in så tidigt! Så vi får väl hoppas att den blir godkänd, orkar inte ha den att tänka på hela sommaren!

Idag när jag rakade mig funderade jag ganska seriöst på att spara mustachen, men efter vissa kontroller med hjälp av diverse speglar och webcameran så åkte den av den med! :)

Dagens svenska ord:
Bärs = uttalas som baesj, men betyder inte samma! I Sverige betyder det öl.

Dagens sång:
Vanilla Ninja - Cool Vibes

Dagens tips från coachen:
Lär mig att spela munspel!

Ha det gött!

Inga kommentarer: