lördag, maj 28, 2005

Ny dag, nya möjligheter!

Igår kväll såg jag den klassiska filmen Signs med Mel Gibson! Den var....lagom bra! Spännande är väl att ta i, men det var ju en rörande familjehistoria i alla fall!

Om en timme ska jag iväg på bröllop! Ska cykla dit och byta om i skogen! :) Vi är inte bjudna utan ska bara dit och titta på själva vigseln. Senare ikväll blir det matlagning här hos mig och antagligen en film kan jag tänka mig!

Idag är humöret på topp, vet inte riktigt varför. Kan vara för att jag åker söderut om en vecka, kan också vara för att solen skiner, eller för att jag fortfarande har energi från det att jag åt ett helt paket stekt bacon igår! :)

Dagens svenska ord:
plånbok = lommebok

Dagens sång:
Jag tror jag börjar bli kär - Pauline Högberg

Dagens tips från coachen:
Använd cykelhjälm! Hellre osexig på benen än snygg i koma!

Ha det gött!

Inga kommentarer: