torsdag, maj 12, 2005

Rugby

Ikväll har jag spelat rugby! Och jag lever fortfarande! :)
Det var i och för sig touch rugby dör man inte får tacklas men ändå! Det var riktigt jobbigt, nog det jobbigaste jag gjort på väldigt länge! Men kul!
Vädret är underbart och jag hade bara shorts och t-shirt på mig när vi spelade...nu kommer sommaren! Underbart var ordet!

Annars har dagen gått ganska obemärkt förbi! Inget speciellt har hänt och det finns inget att skriva om! Har anmält ett lag till Kubb-turneringen nästa vecka! Kubbsälarna ska vi heta! Det blir nog roligt!

Dagens svenska ord:
enkätundersökning = spörreundersökelse

Dagens sång:
Finally - Fredrik Kempe

Dagens tips från coachen:
Försök lära er rugbyregler, inte det lättaste kan jag säga!

Ha det gött!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det er på sånne dager man skal sette på Roxettes "June Afternoon" og synge med... Here comes the sun.. La la la...:)
-Ingunn