tisdag, maj 24, 2005

Solen skiner!

Underbart väder! Har solat, varit i skolan utan jacka och gått i shorts! Sommar!!!
Min kropp känner av sviterna efter rugbyn, men det är ganska ok nu, i natt var det värre!

Snart får jag besök av Bernt-Ove! Honom har jag aldrig träffat. Bernt-Ove ska installera fler sportkanaler på min tv! Kanon! Nu kan jag bli beroende av tvn i stället för datorn! :)

Har haft studiecirkel idag! Sådär givande, men vi är nästan färdiga med allt i alla fall!

Har preliminärt bokat in en förlängning av min resa till Norge i sommar, och det känns riktigt bra!

Dagens svenska ord:
Lott = Lodd

Dagens sång:
Gimmie Some Lovin - Thunder

Dagens tips från coachen:
Ha alltid ägg hemma! Omelett är inte bra att bli sugen på annars!

Ha det gött!

1 kommentar:

Anette sa...

Det känns riktigt bra ja :)Vråndal eller hva det nå blir...:)