måndag, maj 23, 2005

På det stora hela en bra dag!

I dag på morgonen fick jag en snilleblixt! Jag är rik!
Eller rik kanske inte är rätt ord, men jag är åtminstonde inte lika fattig som jag trodde. Jag behöver nämligen inte betala hyra denna månaden (eller nästa) detta hade jag helt glömt ta med i budgeten och helt plötsligt fick jag massa pengar över, som säkert kommer användas till andra bra saker! :)

Har jobbat på skolan idag! Effektiviteten låg på topp, så nu är jag fri till torsdag då vi ska redovisa vårt fördjupningsarbete!

Har oxå köpt studentpresent till min syster, säger inte vad ifall hon läser detta, men jag är nöjd i alla fall!

Fick ett rugbyryck ikväll och åkte bort för att vara med, kanonkul! Men när det var 5 minuter kvar gjorde jag kvällen häftigaste vurpa! Tyvärr tyckte inte mitt knä eller min rygg att det var riktigt lika häftigt, så ni blir det nog ingen träning på ett par dagar, morgondagen känns inte speciellt lockande just nu! :)

Dagens svenska ord:
blixt = lyn

Dagens sång:
Storebror - Laleh

Dagens tips från coachen:
Snubbla inte!

Ha det gött!

1 kommentar:

Anette sa...

Hvorfor i all verden slipper du å betale leie?? Slik lyx har ikke jeg...