måndag, maj 09, 2005

Första uppsatsdagen

Nu ska det skrivas uppsats i två veckor, kan väl knappats säga att motivationen ligger på topp! Idag har vi gjort diagram över vår undersökning och börjat skriva lite, men det bir nog segt att lyckas få ihop allt tror jag!

Jag har äntligen fått sommarjobb! På Plastinject, de var sega men nu får jag kvällsskift och det är perfekt. Bara 4 dagar i veckan och bra betalt (för Sverige)

Har upptäckt att det går fortare och är billigare med buss än tåg mellan Göteborg och Oslo, ganska konstigt att bussen går fortare egentligen! Men så länge priset hålls nere är man nöjd!

Nu ska jag lägga mig på soffan och lösa korsord resten av kvällen, måste ju unna sig det nu när portföljen är klar och inlämnad!

Dagens svenska ord:
glass = is

Dagens sång:
Ett ljus som brinner - Jan Johansen och Jill Johnsson

Dagens tips från coachen:
Pad Thai wok sauce kan förstöra en middag, använd den inte! I mitt fall förstörde den två middagar! Ska äta det i morgon också! :(

Ha det gött!

Inga kommentarer: